Tror gör man ju för mycket!

Inget blir som man planerat. INGET blev det idag, förutom min plan att träffa Erica, det gjorde jag :) Men ja träffade inte pappa, och inte träffade jag Åsa heller! Jag övargav min lilla Kira till Jacqueline ett par timmar så jag fick leka med Rebecca ifred. Vi hade jätte mysigt och Sanna kom dit efter ett tag också.
Sen gjorde mamma det föräldrar är bäst på! Att förstöra stämningen. Dax att bli hämtad av henne så det var bara å skynda dit där vi skulle mötas och åka å hämta Kira. Sen for vi iväg till Hallstavik i hopp om att få hämta grejer. Men nej, självklart fick vi inget! Så då var det bara å vända och åka hem. Men vi tröstade oss med massa tacos framför Ice Age 2 och nu knaprar jag på massa godis och mamma på sina nötter :)

Grrr, ni får ursäkta mig men just nu är jag vääldigt lättretlig och mitt humör går upp och ner väldigt fort!



Kommentarer
Postat av: Erica

Fick du inte dina grejjor?? asso stör mig på henne.. Johanna bebbi ska verkligen försöka komm imorrn. ska sova nu.Godnatt. PUSSS

2011-03-04 @ 23:10:36
URL: http://ericabeatricelundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0