Stress med stort S.

Det är så galet att jag ska bli stressad så fort jag planerar att göra något.
Så jag bestämde imorse när jag vaknade att jag skulle åka till norrtälje så jag inte skulle hinna bli så stressad. Så jag tog med mig hunden och for iväg. Mötte upp Leexiie, hennes pojkvän och hennes hund Amy på stationen. Sen  så mötte vi Elin, så gick vi allihopa till fiket Tösses. Elin drog och tatuera sig sen gick vi andra till stationen igen och så va jag cool och hängde där ett par timmar tills sega Erica kom. Men man hade ju otroligt kul sällskap undertiden av Jimmy och Johan. Efrter att erica kom så va det bara å ta bussen hemåt. Gick förbi R på vägen hem och snacka lite skit sen åkte jag hela vägen hem.
Hoppas på att få mina grejer imorgon från hallstavik så jag kan lägga allt drama åt sidan. Orkar inte hålla på med det här tjaffset längre. DET FINNS INGET Å LÖSA!


fuck u nu ska jag mysa med min underbara hund som är helt slut!♥



Bäsatavän Erica i tele som pratar om skabb!


Kommentarer
Postat av: Erica

gull då! Älskardiiig! PUSS

2011-03-03 @ 21:45:30
URL: http://ericabeatricelundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0