Fredagsmys.

Har gett mig lite egentid nu när mamma har gått och lagt sig. Har testat mitt nya nagel lack jag köpte idag. Köpte fel typ, jag valde den som är för nailart så den har extremt smal pensel så det var väldigt pilligt och svårt att fylla hela nageln, men det gick :) få se hur det ser ut när jag är helt färdig!
Just nu är det South Park på tvn, inte det bästa direkt men men! Knaprar vidare på mitt godis jag och ser om det finns något annat roligt att hitta på, börjar bli trött så snart hoppas jag nog ner i sängen.
Imorgon hoppas jag att Erica kommer! Men bara om hon mår bättre, saknar henne ju! Sen ska jag nog över till min brors barn Leo imorgon. Har ju bara träffat honom 1 gång hittils och han är ju bara ett par månader gammal.

Hejsvejs å gonatt!♥




skulle lagt upp en bild men det strular som vanligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0