Att människor kan beröra en så mycket...

Precis som rubriken lyder. Hatar att dom som är en nära, som man litar på mest av allt, kan vändas om helt och svika en och bryta sina löften. Usch på dom. Dom är inte så mycket värda för mig efter en sån sak.


Och den tönten som är här borta kan ju bara dra åt helvete. Folk som inte kan vara ärliga och säga som det är behöver jag inte. Jag tänker inte riskera att få HIV bara för att du inte är ärlig. Fan ta dig hååårt i röven jävla idiot!!!!!


Snart kommer jag avslöja hemligheten också! :D Hääärligt!


Idag så skiner solen och jag borda vara glad men det blev en dålig start på dagen. Fan. Och ett nytt lager med snö har fallit ner och det gör inte något bättre direkt. Jag tror att jag kanske åker till stallet och ger mig ut på en ridtur. Men vill inte vara för irriterad då, för ingenting kommer funka.





Min ängel som gör allting så mycket bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Gumman gumman jag finns för dig dag som natt! O jag kanske vet vilken idiot du menar? isf såå håller jag med dig! Jag älskaaar dig hjärtat kom ihåg de! PUSS <3

2011-03-19 @ 12:34:17
URL: http://ericabeatricelundell.blogg.se/
Postat av: Erica

Taack gummsan! Loveyah <3

2011-03-22 @ 12:51:29
URL: http://ericabeatricelundell.blogg.se/
Postat av: vickan

besök och kommentera min blogg www.elisabethvicktoria.blogg.se

2011-03-24 @ 11:49:35
URL: http://elisabethvicktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0