Äntligen!

Efter såå lång tid ska jag äntligen sitta upp på hästryggen igen! Har längtat som en jude! Ska böka med mig kameran och hoppas på att få lite fina bilder :)

Sov ungefär 10 idag och åt frukost med mamma som jag inte har gjort på hundra år typ. Trevligt trevligt! Och då lyssnade vi samtidigt på radio där det var en liten kille i 5års ålderna som pratade om att han skulle få ett syskon.

"Det handlar också om att bebisen är som vi vatten i magen som försvinner när bebisen ska ut, så man kan kalla dom för fiskar!"
Gulligt!

ag har hunnir städa lite och undertiden kom jag på att klor, det luktar riktigt gott! Knas jag är i know, jag måste ha blivit hög på klordoften i rengöringmedlet jag använde tror jag för nu blev det ett väldigt flummigt inlägg ;)

Jajaa, jag ska fixa lite och sen ska jag iväg å rida! Hoppas att hjälmen passar eftersom jag har dreads nu... Ohshit!

Byyye :D



Kommentarer
Postat av: Erica

ÄLSKAR DIIIG, DU O JAG LIVET UT ÄLSKLING! <3<3

2011-03-05 @ 14:18:16
URL: http://ericabeatricelundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0