Några "år" senare syns jag här igen!

Nu ska vi se vad jag har hunnit med då... Mycket med andra ord! Jag har flyttat till min "syster" Ronja, jag har hunnit vara sjuk i 2 månader, fixat dreads och mycket mycket mer! Men jag tycker att jag ska fokusera på nuet. Just nu är jag hos mamma med min Kira. Har varit här nästan en vecka nu. Och eftersom det här är en blogg för mig så kommer jag vara väldigt öppen med hur jag känner osv. Men för andras skull som skulle kika in så håller jag namn för mig själv, vissa iaf :)
Slänger in några bilder på en gång!







Och sen på mig för några dagar sen, tyckte bilderna blev ganska bra för å va tagnan och redigerade av mig :)







Så, liten uppdatering för stunden iaf :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0