I'm done for today!

Hemma igen efter pappas och min bilutflykt!

Jag fick köra lite också, men det var först vid huddinge. Vi skulle hämta någon bromsgrej till en bil, men på hemvägen körde jag genom sthlm och till norrtälje till statoil där så vi hyrde ett släp så vi kan flytta alla stora saker till mitt place från pappas hus. Så nu sitter jag här och väntar på svar ifrån pappa om han kommer ikväll med alla saker! Spännande! ;)
Om han inte kommer ikväll blir det full rulla imorgon iaf!

Och jag vet inte vad jag ska köpa för julklappar. Och vem jag ska köpa till, är ju med pappa i år och vi kommer fira jul i stan hos hans tjejs som med familj och hennes dotter plus andra son. Och vi ska inte köpa till dom som inte hör till familjen, men vafan... Min pappa kommer inte köpa något till mig, bergis inte mina bröder heller! Kul jul...

Kommentarer
Postat av: Erica

hihi jag börjar bli frisk! :) <3

2011-12-20 @ 22:38:43
URL: http://ericaslajf.blogg.se/
Postat av: Erica

ha en trevlig dag! :)

2011-12-21 @ 09:05:53
URL: http://ericaslajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0