God morgon!

Sitter här i väntan på pappa :) Vi ska in till stan och göra något, kommer inte ihåg vad det var. Men till Huddinge ska vi iaf!
Hittils idag har jag hunnit äta frukost, städat lite och plockat undan lite.
Igår hann jag med mycket! Jag vek alla mina kläder jag har här (och det är mycket) och la in i garderoben, och fixade massa andra småsaker! Och sen kommer jag få mer möbler på onsdag och mamma gick med på att jag skulle få min garderob som är där, den är ju så jeevla bra! ;)

Och för första gången på hur länge som helst så la jag mig i sängen med ett leende, och somnade med ett också! ;) Känns såååå bra!
Men jag stör mig på att det bor miljarder bananflugor/knott här, och dom förföljer en så fort man håller i en matbit! HUR UTROTAR MAN DOM?!


Nej nu ska jag fixa mig lite innan pappa kommer, och bajsa hunden ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hoppas du får en gryym dag! :)

2011-12-20 @ 11:55:50
URL: http://ericaslajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0