Flytt!

Hejhej bloggaah!
Nu är det såhär va, att jag har flyttat. Inte så ovanligt för min del men jag har faktiskt fått eget nu. En egen lägenhet nära skog så jag kan gå med kira på mysiga och lugna promenader och nära hennes barndomsvän Jill :) Dom leker ju så fint så!

Det är så skönt att ha eget! Bara bott här i ett par dagar och har inte ens en stol här men trivs redan! Usch så bra det här kommer bli för mig o kira! Både hon och jag behöver ett riktigt hem där vi kan fly till och bara vara oss! Och inte flytta runt hela tiden, men nu är vi fast! :D

Och nu har jag en liten filur efter mig som heter Erica! Som tjatar på mig om att uppdatera och skriva här, så jag får väl göra som hon vill då ;) bara för att jag är så jääävla snäll!

Älskar henne iaf faktiskt... ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Erica

hihihi, älskar dig.. <3

2011-12-19 @ 21:18:48
URL: http://ericaslajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0