A new day is comin'

Tjoooobreee o god morgon!
Pappa och Carina var nyss här och lämnade massa möbler till mig :) Så jaa.. Det är absolut inte lika tomt längre! Så jag fick massa stolar, bord och lite annat. Det som ska hit sen är tv, dvd osv osv ;) Härliga liv!

Ska dra mig  över till grannen, dvs Jenny med lilla Leo (brorsbarnet).

Sen ville Zandra och Leexiie komma över och besöka mig, men innan det ska jag hinna till hallsta på barnkalas och sen ska mamma komma över med julklappar osv... HUR SKA JAG HINNA?! Orka stressa liksom! :) Men alltid trevligt med besök, så jag får väl åka till kompisens barn imorgon eller något.. Hur jobbigt är det inte o planera saker när man inte kan säga nej? ;)

Känner mig inte riktigt så fit for fight för att skriva ett azum inlägg. Men du Erica, du blir väl nöjd iaf? ;) Min lilla hemliga lover!♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja jag blir riktigt nöjd när du uppdaterar! :-)

2011-12-21 @ 13:20:18
URL: http://ericaslajf.blogg.se/
Postat av: Erica

Har frågestund,



Kika gärna in! :)

2011-12-21 @ 15:03:58
URL: http://ericaslajf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0