Tillbakaa!

Here I am!

Efter sisådär flera veckor så känner jag mig väldigt tvungen att skriva ngt iaf, folk börjar klaga :) men då får man väl göra ngt då för att dom ska bli nöjda!
På senaste tiden har jag bråkat mycket med R. Men wtf, det är bara missförstånd överallt och han får för sig saker, så vi får väl se om vi kan hålla sams som vänner då.

Idag så har jag varit ute i skogen med Kira, som blev mamma för ca 3 veckor sedan ;) Det var hemligheten jag skulle berätta. Hemligheten som inte är någon hemlighet längre, för jag har ju gått ut med det på facebook osv. Blabla allt gick jätte bra och Kira är en underbar mamma! Hon fick 8 st jätte fina valpar i 4 olika färger tror jag, kanske 5 olika, 3 hanar och 5 tikar :) och JA jag ska sälja. Tänker inte ha 9 hundar PLUS mammas bitchiga lilla hårtuss :)
Slänger upp lite bilder från när puppisarna föddes till nu :)







Minstingen Lovina som kör upp med tassarna ;)



Lilla neo!







Öppna ögon, bara för ett par dagar sen. Och började gå gjorde dom då också! :)



Här vet jag inte vad Neo gör, försöker sig på en bakåtvolt kanske? För sekunden efter så ligger han på rygg.. :)



Nova :)



Bluenose Cocos och Blue Saga :)



Fler bilder kommer någon annan dag på dom :)


Avslutar med en söt bild på mig och Kira :) ♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fostra en hård kille åt mig så köper ja han sen. tack för mig hej hej så länge

2011-04-13 @ 21:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0