Sommar snart tror jag!

Varmt varmt var det här! Har chillat galet ute på gräset i ett par timmar idag med Becca och Jonas + alla valpar å Kira! Mys säger jag bara! :D
Har bara vart hemma annars och fick lite sällskap till en stunds tvtittande. Så mycket mer har jag inte å bjuda på faktiskt. Har börjat mata valparna nu med lite riktig mat och det kommer bli spännande! ;) Full rulle på hela kullen nu!

Har försökt sova nu ett tag men det gick inte så bra, tror att jag börjar få min lilla svacka nu, men kan ju vara falskt alarm så mitt humör kanske blir på topp imorgon igen! :) Hope so!

Kommer få träffa Dempis imorgon btw, kul kul! va ju ett tag sen, och då ska jag få låna hans underbara byxor, men dom slänger jag kanske upp bild på sen :)


HELT meningslöst inlägg men lite tidsfördriv så jag avslutar här. Gonatten på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0