Värmen♥

Jag har vart utomlands på semester 1 gång i hela mitt liv. Och det var helt okej varmt där, och bättre än vad jag hade förväntat mig, så nu har jag lite längtan till något varmt land någonstans där man bara kan slappa. När jag va utomlands åkte ju mamma och jag på ridsemester till Gex i Frankrike. Ur mysigt ställe och vi bodde hos mammas kompis i 5 dagar. Vi åkte runt i lilla staden, och även utanför en bit. Vi passade på att åka över gränsen, till shweitz om det stavas så ;) , och shoppade och sådär. De senare dagarna så red vi ut på några hästar från ett stall i närheten i ca 2-3 timmar tror jag det va. Upp i bergen och genom mysiga byar och olika bostads områden. Saknar det såå mycket...



Hej då arlanda!



Lite folk från början... Men sen..



Började fyverkerier, och då...



Kom det hundratals folk och trängdes, en tjej fick klaostufobi (stavning?) och föll ihop, Alan, Annelies och jag tappade bort mamma och Ellen men vi hittade varandra sen... :)



Ridturen..



Finns så mycket mer och visa, men jag orkar inte mer nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0