Sovdax!

Nu ska jag springa och duscha, sen ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite tidigare idag, för imorgon ska jag till mig gamla skola och kolla på knattarnas melodifestival. Kameran hänger med :) Dit ska jag gå med Erica, så vi ska mötas vid den skolan vid ca 8 i morgon bitti, så jag måste upp tidigt :) Åh så kul och träffa alla gamla lärare igen... Saknar faktiskt den skolan lite ;)


Sen efter det så ska väl jag och Erica hänga med pappa, min bror och hans tjej till stockholm för att kolla några grejer, så stannar väl jag och Erica kvar där och träffar hennes kille och glider runt lite. Sen åker jag hem till Erica och slaggar där, och på fredag åker jag hem igen, sen till mamma och på lördag ska jag till dalarna och hälsa på bror min, saknar han ♥

Som ni ser har jag mycket att göra så jag kommer inte hinna blogga så mycket, så vi hörs i morgon kväll tror jag :)

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0