Nytt och gammalt.

Nya händelser: Ja det är äckligt! Men känner mig ganska duktig:) Jag hatar när folk spyr! När hundar gör det också. Och imorse vaknade jag av att Kira kväljde, ska sköts upp ur sängen greppade tag i en påse, vände upp och ner på den så grejerna i skulle ramla ut, sen tröck jag ner hennes huvud i den, så blev det inget på golvet :D Känns bra att inte behöva torka något, det är ju ännu värre!

Nog pratat om äckligheter hoppas jag. Eftersom jag är lite insnöad, så har jag absolut inte gjort mycket idag. Gick ner, släppte ut Kira, diskade rent hennes mat och vatten skålar, la hennes mat i blöt, släppte in Kira igen, åt frukost, gav kira maten, hon åt inte, gav henne ögondroppar och smörjde in hakan (ja hon har en anledning till att få det), sen har jag absolut inte gjort mer, bara suttit här och degat.



Bjuder på en gammal bild på Kira!






Kommentarer
Postat av: jemina

så söt hon är :)<3

2010-03-04 @ 14:04:13
URL: http://jjeminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0