Jag orkar inte...

Det är ca 2 timmar tills jag ska gå upp och sen dra till skolan, men jag kan inte sova, så jag får sitta här, gå och ta en dusch om ett tag, smälla i mig en huvudvärks tablett och sen fixa mig till skolan. Jag tror jag vet varför jag inte kan sova, och lag lovar er, det finns faktiskt inte ett skit jag kan göra åt saken, LITE JOBBIGT?!


Jaa men nu ska jag leta upp ngn film på datan som jag ska pressa, sen får jag fundera ut kläder osv.


Måste bara säga att jag ska för första gången i mitt liv åka långt hemifrån inom sverige, och det blir till dalarna för att hälsa på min bror. Jag längtar!


Puss och god morgon!





Krokiga fingrar, HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0