Dagens för igår.

Dagens låt: Facit- Sagoland
Dagens frisyr:
Utsläpp kråkbo
Dagens smink: Liiite från igår faktiskt :O
Dagens klädsel: Mjukisar och en stor tröja
Dagens roligaste händelse: Något på tv
Dagens planer: Hade inga planer
Dagens vill ha: Tänker jag hålla för mig själv ;)
Dagens saknad: Akilles♥
Dagens drog: Musiken
Dagens tråkigaste: Vädret på ett sätt
Dagens finaste: Kira!
Dagens måste: Gå ut me kira
Dagens dricka: Cola, usch
Dagens köp: Inget
Dagens mat : Frukost
Dagens mående: Bra men ändå inte.
Dagens skratt: Säkert något Erica kokade ihop!
Dagens tanke: Vad ska jag göra?
Dagens irritationsobjekt: Pappa och mig själv.
Dagens smycke: Bara i öronen, och där har jag en knapp i vardera öra.
Dagens just nu: Leta efter en film
Dagens önskan: Privat!
Dagens längtan: Torsdag och lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0