Så jävla besviken...

Ska man inte ens få gå på sin egna brors bröllop? Det händer bara en sån grej en gång i livet liksom... Och det är förfan min egna bror! Har ni så bråttom och gifta er för att ni är så rädda att förlora varandra? Och när ni inte ens har råd att bjuda syskonen också så kunde ni iaf väntat lite så ni hade råd. Så när jag gifter mig ska alltså inte ni få komma? Jag kunde ha gått dit, fått se er, vara närvarande en stund sen stuckit. Jag behöver inte stanna på någon fika som skulle kostat 5 kr om inte mindre bara för mig, och det blir ju så jävla dyrt också, eller? Näej fyfan vad lågt av er. Ska jag ens behöva säga grattis till er? Glöm. Det tänker jag vänta med så länge jag känner för.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet att de känns piss elakt av oss, det förstår jag... men vi gjorde inte så för o va elak mot någon... min syster är också ledsen att hon inte fick komma... men vi ville egentligen inte ha någon där direkt...men vittnen är tvunget.

Vi hade inte bråttom för att vi är rädda att förlora varandra, vi hade bråttom för att jag har ju något som växer i magen, och för att slippa pappers arbete, faderskaps test och sånt när den väl föds, så valde vi att gifta oss, och jag vill inte se ut som en flodhäst när jag ska gifta mig..

att inga av syskonen (eller vänner) fick komma är för att...jag är så jävla rädd av mig... jag tyckte det var läskigt och pinsamt när alla stod o stirra på oss...svimmfärdig nästintill, och då va dom ändå bara 8personer (vigselförrättaren inkluderad).. =(

och vi har Många syskon... tänk... Fredrik har dig, kenneth, och Dennis (tobbe skulle ej få närvara av flera skäl...) och på min sida har jag fyra små bröder, min syster o hennes man, och min storebror...det blir 10personer...plus dom 7 som redan va där (8 om man räknar med vigselfö.) det blir 17-18st... =(

Jag klarar inte av så mycket folk, plus att mina bröder, gud du har ju träffat dom...det skulle aldrig gå...dom kan inte sitta still, inte hålla käften eller bete sig... och vi kan ju inte sålla bort folk, att visa får komma andra inte...

först o främst hade vi tänkt att bara våra mammor o pappor skulle komma...men min kära mormor är jag rädd ska gå bort snart, och hon fick inte gå på sin enda dotters bröllop (min mor o far höll det hemligt för hela släkten...så jag vet hur det känns...) så det blev bara föräldrar, eftersom vi behövde två vittnen...

usch, nu vart det en äkligt lång förklaring... känns så jävla jobbigt att inte ha vetat att du kännt så här... du borde ha ringt eller smsat eller vad som helst, vill ju inte att du ska känna så.

Min syster vart också sårad, men har ju förklarat för henne också..



vi höll det inte hemligt...för vi ville att alla skulle veta varför vi bara ville ha föräldrar där... och glöm inte att du har tre bröder till som någon dag förhoppningsvis gifter sig..



2010-06-20 @ 14:56:14
URL: http://jensa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0