Kira fick bada lite!

Jag har vart duktig och städat mitt rum idag, det behövdes! Slängt massa kläder till tvätt också :)
Och jag har gråtit minst 2 liter idag, för jag tog ur mina linser... Det gjorde så jävla ont så det kändes som om det var en del av mitt öga jag plockade ut... Aj :O
Och det går framåt nu för mig, eller ska man säga uppåt? ;) För jag går uppåt i vikt nu :) mår mycket bättre! GO YOYO!
Och inte har ni ställt några frågor! Sätter väl lösen på den inom några dagar då.
Så det här kanske blir dom sista bilderna ni ser, och vilken tur att det blev på min fina hud vavava? Som förövrigt måste åka till veterinären i morgon.
Å massa bilder på pappas finfina hoj! Det blir Custom Bike Show på lördag och gå runt å ta massa kort på fina hojar!  Kom dit! :D
Tjaråååå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0