Tjolahopp

Idag så ska jag och några kanske köra lite bil på isen. Bara en snubbe kommer ner och plogar upp en bana så blir det ingen lugn stund alls! Wiho...


Jag kom och tänka på en sak igår. Att ibland behöver man nog en paus från allt. Stänga av telefon, inte hänga på internet, inte höra av sig till någon. Så ni som känner mig och läser det här. Bloggen kommer jag nog vara aktiv på, men tänker inte skriva någonstans hur jag mår eller så. Om ni vill veta så får ni höra av er. Och spec här tänker jag inte berätta hur jag mår direkt.


Hejhej, uppdaterar senare.








Kommentarer
Postat av: BeccaH

Hej gumman, alla behöver en paus ibland. Men du vet att om du någonsin behöver prata med någon om vadsomhelst så finns jag gumman <3 Jag har inte alltid så bra råd att komma med, men jag kan iaf lyssna och försöka förstå <3 jag älskar dig gumman <3<3<3

2010-02-01 @ 11:12:38
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0