Test

Jag kommer från: sverige
Jag heter: Johanna
När fyller du år? 28 Januari
Tycker du om någon just nu? Vet inte.
Om sex månader: Är det varm hoppas jag.
Jag samlar på: Nada
Gröna eller röda äppeln:
Gröna, men ibland båda.
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Rebecca.
Gillar du golf?: Njaa
Vilken tid gick du upp idag?:
Ca 12.
Har du sovit i din egna säng inatt?: Ja.

Har du sovit ensam inatt?
: Ja
Har du strumpor på dig nu?:
Ja
Hur svarar du i telefon?
: Beror på vem det är som ringer :)
Vad ska du göra ikväll?: Sitta här vid datorn och sen sova!
Vad ska du göra imorgon?:
Vara hemma med kira!
Var vill du bo när du blir stor?
:
Skåne, eller ngt varmt land :D
Är det okej att gråta?: Absolut!

När grät du senast?
: Inatt.
Vilken årstid tycker du bäst om?: Sommar!
Laddar du ner musik och film från internet?: Heh, kan hända!
Skulle du göra om du vann en miljon?
: Massor! Bjuda pappa på en slapp semester, köpa aldeles för mkt, betala körkortet, köpa bil, och massa mer! :D
Bär du glasögon eller linser?
: Linser.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: Nej :)
Har du piercing?
: Ja, i båda öronen.
Har du tatuering?
: Nej
Vill du gifta dig?
: Kanske
Vill du ha barn?:
Kanske


Kommentarer
Postat av: BeccaH <3

Sötnos <3

2010-01-28 @ 13:05:06
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0