Snöö!

Bara under natten nu så har det kommit mängder med snö! Först gillade jag det inte alls men det är ändå ganska mysigt med fluffig snö på marken. Och jag kan ju säga att Kira älskar det. Jag var ute med henne tidigare och kastade pinne ut i djupa snön på en åker några gånger, det behöves för hon har ju så mycket energi! Jag tog inte med mig kameran så det får bli några bilder från igårkväll, eller om dom är tagna kvällen innan det... Nej igår va det :)







Kolla vad stor hon blivit sen sist! Får näästan plats;)



Skönare att ligga i nya korgen :)




Det var bilderna det... Vad händer här näst under dagen? Gå ut med Kira, fira mig på något sätt, hitta på något mer... Och... Något mer säkert :D

Ha en jätte bra dag, det ska jag också försöka fixa till :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0