Home sweet home.

Tjenare, nu är jag hemma igen :)

Tog som sagt en liten promenad med Kira. Och man märker att hon verkligen älskar snön! Jag fick några fina kort på henne och jag filmade lite. Kanske kan lägga in en film senare! Men jag blev riktigt nöjd med bilderna från idag faktiskt, för kolla hur ljusa och tydliga dom blev! Vissa blev ju suddiga men annars blev dom ju bra :)











Det var tydligen ett dike mellan vägen och en åker, inte lite djup snö det var där, både kira och jag fastnade lite ;)






Det var dem flesta bilderna, några till finns ju men dom är inte lika skarpa och bra :)


Kommentarer
Postat av: BeccaH

Så söta bilder! :D Det är grymt kul att fota på vintern, Men jag måste faktiskt säga att jag vill bli av med snön NU! har tröttnat på den rejält... <3<3<3<3

2010-02-01 @ 11:08:23
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0