Hemma igen.

Kom hem för en stund sen efter en fika med pappa och hans vän :) Har ni också otur när ni skrapar trisslotter? Jag har ALLTID otur. Pappa skrapade en och jag en. Tror ni inte att han vinner då eller? Och jag får inget, men jag får hans för att köpa en ny, så jag gör det, skrapar och skrapar... Ingenting -.- Hatar trisslotter... Kunde faktiskt ha vunnit en miljon!

Jag träffade min bror en snabbis också! Lite i smyg sådär! Fick en kram, han grattade och vi bestämde att vi skulle ses en gång till innan han åker uppåt i sverige...


Måste bara säga att jag hatar när man frågar en person om en tjänst, och får svaret nej jag kan inte för att jag måste vara hemma. Okej svarar men ju och accepterar det. Och sen när man är någonstans samma eftermiddag kväll så ser man den personen vara ute med massor av vänner. Det irriterar mig lite.

Och bara för att jag också hatar bildlösa inlägg (för att det ser så tråkigt ut) så ska jag leta efter någon passande bild!



Den va ju lite fin... Typ.

Kommentarer
Postat av: BeccaH :3

Bilden är sjukt fin, och jag saknar dig. Så oerhört! <3

2010-01-29 @ 12:30:11
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0