Topp humör!

Nu mår jag riktigt riktigt bra faktiskt! :D


Väldigt konstigt för jag började skolan idag... Men det var väl allt folk som gjorde gott antar jag! Och Fannys fina cupcake som jag fick :)




Och sen slutade jag ju tidigare än alla andra :) (skadeglädje!)
Sen träffade jag min uuuberfina vän Becca! Tror jag aldrig har saknat henne så mycket som jag har gjort nu till idag! Hon är så himla söt och rolig! <3




Och snart kommer min sötaste hund hem! :) Hon har varit med pappa hela dagen i lastbilen!

Och på allt det här positiva så pumpar jag den här dunkadunka låten! :D Den gör en ganska glad faktiskt!


 

 

 


Kommentarer
Postat av: BeccaHbus

DU ÄR UBERFIN!

Och cupcaken var as söt :D

Loveya bby <333

2010-02-17 @ 18:53:41
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0