Tjockt trött!

Försvo mig idag till skolan, skulle upp halv 6 och duscha, men vaknade kvart över 7 när bussen går... Heh. Ovanligt!

Orkar faktiskt inte skriva så mycket om dagen... För det har vart ett jäkla flängande hit och dit! Vart i norrtälje fram och tillbaka sen hem igen. Och kira var med hela tiden :)

Men jag har ont i huvudet så kanske ska lägga mig lite tidigare idag, och sen dra till Erica imorgon! Så kan jag bli attackerad av hennes basilusker från hennes förskylning! Ohno...



Aja, PUSS!






Usch på bilden, ser ut som en ailien... Men jag testade att bara sminka
på övre delen av ögonen idag :) Kändes faktiskt
bättre av någon konstig anledning...

Kommentarer
Postat av: Din älskling

haha wohoo :D sooola ;D



haha vaddå förkyldning ?;) hahah xD



Pusss <3

2010-02-26 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0