Huvudvärk

Har jätte ont i huvudet! Så jag ska gå och sova så fort som möjligt.


Dagen har vart sådär. Möttes inte av den där glada, söta och spralliga becca i skolan idag, så jag var rätt nere, Tänk så mycket det gör, att få en kram på morgonen som verkligen är menat till just en själv. Det gör mig på så bra humör. Men idag blev det inte så...

Efter skolan så drog jag till norrtälje och träffade Erica! Vi skulle gå och sola för första gången, men så blev det inte. Vi träffade folk på station och gjorde det vi var bäst på!

Sen gick vi ner på stan på HM. Skulle handla men kom inte med någonting hem. Dom bygger om så det ser så tråkigt ut där och är så rörigt. Inte så kul att gå där då. Visst finns det andra butiker med hade inte så stor lust att gå runt just då.

Efter det gick vi äntligen och solade! Det var riktigt najs bara det att ett funkade inte som jag testade, och det andra funkade först när Erica testade, skillad jag kände mig ;). Men det syntes ganska väl att jag solat ändå :)




Kommentarer
Postat av: jemina

sötnos :D<3

2010-03-02 @ 04:10:08
URL: http://jjeminas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0