Bara slappt.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Jo, jag gör det mest hela tiden ;)
Men ikväll har min far vart på bra humör ovanligt nog, så då har det varit extra lugnt! Så jag har tricktränat Kira, tagit en lång dusch, lagat mat och kollat på tv för första gången på... 2 eller 3 veckor :o. Det märks att jag är en datanörd ;) haha...
Och nu ska jag fortsätta kvällen här vid datorn, kanske hitta en film att kolla på och göra en kopp av min hemliga dryck! Så gott...! Och samtidigt som jag springer upp och ner och hit och dit har jag en väldigt fin låt på play som min finfina vän Linni har gjort.


"Jag offrar allt för dig, du jag älskar dig."


 

 

 

 

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0