Stockholm!

Nu är jag hemma :) Eller hemma och hemma... Är hos Erica :)

 

Vi åkte först till våran gamla skola och kollade på deras lilla melodifestival ju :) Duktiga!

Sen åkte vi till norrtälje och sprang runt fär och åkte buss för att fördriva tiden, sen så tog vi en sthlmsbuss och mötte upp Ericas kille :)

Sen åkte vi massa tåg och mötte upp Oscar, så gick erica, oscar och jag på donken. IGEN! Men jag kunde inte äte ngt... Seeeen, så gick vi i affärer och när vi skulle förlja med Oscar till hans tåg, så går vi förbi Paulina Danielsson och hennes kompis Annie :) Mycket finare dom va i verkligheten asså! Men jag vågade inte säga hej och så hade vi bråttom... Menmen :)

Och efter mycket tunnelbane åkande igen så kom vi äntligen på norrtälje bussen. Nu ska vi sova så glad påsk på er!


Kommentarer
Postat av: Erica Lundell

Åååh tack för en underbar dag :)



Måste göras om :)



Saknar dig reeeedan !



Puss <3

2010-04-02 @ 13:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0