Så glad jag blir!

Blev lite chockad när jag kollade statistiken, jag har aldrig haft många läsare varje dag, men nu var det iaf några fler som har kollat in, och är jätte tacksam för det! Fortsätt gärna kolla :)♥


Var tänkt att jag skulle till hallstavik idag och leka med Cassandra, men börjar tveka nu för hon ska sova hos någon jag inte kunde sova hos och jag orkar inte åka hem sådär sent varje gång. Nu vill jag slippa, men jag vet inte... Kanske ska fråga runt lite till annars skippar jag det, jag behöver ändå få sova lite, och hade INTE tänkt skaka av mig det jag ätit direkt iaf ;) haha. Men men.


Jag fick hem min mobil idag också, beställde ny för ett par dagar sen, men minneskortet har inte kommit. Men det kommer väl snart hoppas jag!
Det blev en svart Samsung S5230.


Kollar på filmen avatar också, den är helt okej hittils! Inte någon WOW upplevelse men jag ska kolla vidare så kan jag väl tycka till lite mer sen då ;)

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0