Min fina hund är bäst!

Kira är så jävla bra... Och jag är så jävla bra som har lärt henne allt. Pappa har inte gjort ett skit, INGET. Bara gett mig möjligheter så jag har kunnat träna henne. Hon var så jävla duktig idag! Tränade enklare agility övningar, som hoppa upp på bord, slalom, krypa under saker mm. SÅ JÄVLA BÄST HON VA! Älskar min lilla "mördarhund"♥


















Hon är finast! Och det menar jag verkligen. Hon gör mig på så jävla bra humör!




Och imorgon sticker jag, pappa och Jessica ner till örebro, kommer stanna där över helgen, och självklart så hänger Kira med:) Kanske hinner uppdatera lite imorgon, annars lånar jag dator där nere.

Poooss♥


Kommentarer
Postat av: BeccaH

Kira är så jävla fin!

Och du tar grymt bra bilder på henne :)

Man märker att Kira gör dig glad,

och när du är glad är jag det :D

Hon är en underbar hund och du är en underbar matte och bästavän <3

2010-04-29 @ 20:32:23
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0