Man ska alltid lära sig något nytt.

Jaa det är ju ganska svårt att lära sig något man redan kan, men så är det iaf lite nu, för idag ska jag få testa BMWn som är manuell, önska mig lycka till?♥


Jag har fått ångest. Eller vad man ska kalla det. Det känns som om jag inte räcker till, bara för att folk behöver mig och jag dom vid fel tidpunkt/tillfälle. Och bara för att jag har fullt upp helt plötsligt och folk vill träffas men så kan inte jag, då blir dom sura ist och då är allt mitt fel, dom tar saker för givet och det verkar som om dom hittar på saker bara för att jag ska bli sur på dom för att dom inte vill prata med mig. Vet inte vad jag ska tro på längre och vilka jag ska lita på, jag behöver mina äkta vänner just nu. Och vart är ni?



Kommentarer
Postat av: BeccaH

Jag finns här gumman! Älskar dig och finns för dig varje sekund <333

2010-04-27 @ 21:57:06
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0