Jag hatar sjukhus!

Jag gillar verkligen inte sjukhus, jag har ingen fobi/skräck för dom men jag gillar det inte. Jag tror nämligen att det börjar utvecklas en typ av ätstörning i mig. Det där jag skrev om förut, att jag fick kväljningar  när jag skulle svälja, kan va något sånt, och då måste jag ju in till sjukhus och ta prover och allt. Mår illa av tanken, men det måste ju göras. För någon vecka sen vägde jag 10 kilo för lite, och jag har gått ner yterligare 2 kilo på några dagar. Jag kommer fan tina bort snart, och jag blir så stressed för jag vet ju inte vad jag ska göra... Jag kommer inte våga gå på en offentlig strand i sommar, liksom kul. Alla kommer peka och säga "Kolla, ett vandrande skelett!" Kul att skrämma alla småbarn, dom kommer tro att dom döda vaknar till liv igen, nej nu överdriver jag, men det känns nästan så.

Det är inte så att jag hatar mitt liv och tänker gå och ta livet av mig eller utsätta min handled av onödiga skärsår, ingenfara! Jag ska gå och tröstäta! Fet mat! Massa mat! Om jag spyr, då trycker vi ner det igen ba! Jag ska bli fet!



Nu är jag lite övertrött såhär på kvällskvisten, men det mesta stämmer! ;)

Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0