Helt galet gott folk!

Jag sitter fortfarande och tänker på det här med min vikt, och då började jag försöka minnas vad jag har stoppat i mig under dagen. Det är ju fan heeelt galet mycket! Kolla bara! Det är ju fan lite äckelvarning :O

Till frukost blev det 2 mackor med pålägg + ett glas varma koppen, ett STORT glas.

Sen blev jag sugen på ballerina kladdkaka, så jag drog till affären och köpte 2 paket, och fick även med mig en påse frysta winerbröd... Ett av ballerina paketen är slut, eller ja, det är en kaka kvar i det paketet, och winerbröden är slut :O

Till middag blev den en halv calsone, har andra halvan där nere, som jag tänkte käka upp sen xD

Sen har jag även fått i mig 750 ml chiquita smoothie, och i den är det ju 18 jordgubbar, 1½ banan, 7½ äpplen och 3 apelsiner.



Det ända jag kan säga är... GALET!!!!!

Nu har jag fan ätit för ett år känns det som... Jag borde äta såhär varje dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0