Det går bra!

Hoho.

Vad sent jag bloggar... Men men, jag ska berätta om.... Gårdagen blir det nu :)

Ne-ej, jag har ingen blogglust alls! Men jag övningskörde idag iaf! Det gick som smort, farten börjar komma nu och jag sitter mer avslappnat och jag håller mig fint på vägen, perfekt ju! Bara börja med manuell snart då... Hjälp...


Och Kira började löpa för första gången i lördags kväll. Så nu går hon med sånt där fult tik skydd, och hon hatar det, haha. Men stor är hon nu ju, snaaart 1 helt år. Det ska firas! :)


Och jag ska checka film nu, juste. Jag kollade ju på avatar. Kollade inte klart hela för när jag var borta från datan drog pappsen ur sladden, och jag minns inte vart jag var, men jag ska fortsätta ngn gång :)
Sen jag har kollat på Don't mess with Zohan. HAHA klockren film! Massa snusk... Oooops, aja, rätt rolig :)

Tjenixen, ha en fin dag i skolan alla duktiga knottar, så ska jag, den efterblivna haggan från urskogen, ha en fin leeedig och skolfri dag hemma :) PUUUUSS♥

(jag har ingen bild att bjuda på, men det kommer! Snaart...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0