Aldrig igen!!!!

Åkte till hallstavik igår, hade jeans och en stor vinterjacka, och det blev ju svinkallt på benen och kunde inte le normalt för min haka var förfrusen xD

Sen va jag på gårn och det va faktiskt ganska kul :) Va med Becca, min bejb, där och va social mot lite andra folk! Och Cassandra kom dit, saknat henne!

Sen så när gårn va slut så sa becca och jag hej då till folket och slängde oss iväg på moppen för att hälsa på Jemina! Mitt lilla lyckopiller ♥

Sen hade vi lite bråttom för jag skulle skjutsa hem becca, OCH GISSA HUR KALLT DET VA!!! Hade nästan ingen känsel i benen, varken becca eller jag! Men vi bet ihop och åkte mot beccabuus. Haha och när jag skulle slänga av henne (inte bokstavligt talat...) hemma hos henne kunde vi knappt gå av moppen, benen var förfrusna! Men Becca vankade hem hon lilla stackaren och jag åkte vidare hem, men kom bara till älmsta för där fick jag göra inbrott på banken och värma mig, okej inte inbrott, det var öppet men det är det alltid! Så jag fastnade där i telefon med en fin person, och tillslut fick jag känsel i både fingrar, fötter och ben. Så efter ett tag så tvingade personen i telefonen mig att åka hemåt! Tur var väl det för klockan hade hunnit bli ca halv 1 på natten!

Men jag åkte hemåt iaf, och då fick jag byta om direkt till varmare kläder och lägga mig under 2 duntäcken. Oj så långt det blev, nu ska jag avsluta och försöka sysselsätta mig :)
Go kväll!


Kommentarer
Postat av: BeccaH

Hahahaha, det var en jätte rolig kväll gumman :D

Tack för allt <3 Saknar dig gmn, vi måste ses oftare! <3

2010-04-18 @ 11:52:36
URL: http://oxygenaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0