Ny dag, nya tag.

Dagen har väl vart helt okej, förutom
min himla huvudvärk! Hatar det...
Hum... Jag är typ depp ganska mycket nu,
det vill jag ju inte!
Orkar inte skriva så mycket mer än att
min mobil typ är sönder, efter skolan
bakade jag scones och sen ångrar jag massa
i mitt liv. Men det ska jag inte försöka tänka på
nu, så jag lägger in lite bilder isället som jag
känner för så att bloggen blir lite finare. Det blir
ju en rosa blogg direkt med en vit fluffig ponny! :)

Ciao!♥



I Love My Ponyplutt!♥

Kommentarer
Postat av: fanny X)

kul ^^, höhö.. X)<3<3

2009-03-25 @ 16:34:08
Postat av: Annelie

Gud så fin! :)

2009-04-09 @ 19:58:04
URL: http://anneliemyrberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0