Härlig helg.

I helgen var det bäst kan jag säga!

I fredags åkte Jag, Erica, Bea, Elin och Matilda
in till norrtälje för att ha kul och möta
Franne.
Först gick Erica hem för hon skulle äta
och klippa sig. Och vi mötte
Franne och Alice som satt utanför
pressbyrån.
Sen gick Alice iväg, efter att vi stött på Mattias,
Kevin och deras kompisar.
Sedan gick vi ner och skulle käka å lite så.
Utanför Kina så såg jag Carro, sprang ut och
kramades lite med henne.
Johan kom till norrtälje och sedan kom Erica.
Vi gick mot bussen och träffade Felizia, Becca och
David. Trevligt trevligt.
Bea, Matilda och Elin åkte sen med bussen
och Franne, Jag, Erica och Johan åkte med en annan.
Väl hemma var det kul :) FLUM och myspys!

Lördagen åkte Erica och Johan hem, Franne och jag
gjorde inte så mkt speciellt.

Söndag, Alice och Nadja kom över och självklart ville Alice rida,
så vi drog ut jaffa på åkern och alice fick rida runt.
Så himla modig tjej! Hon travade själv och lite så!
Sen red jag lite, resten av dagen har bara vart seg och Franne
har åkt hem... Trist men ett måste...
Långt inlägg med bilder langas :D





Kommentarer
Postat av: erica :P

deet va jue fett mysigt :) måste göra om det sis :) <333333333

2009-03-22 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0