Stockholm i mitt hjärta!

Oooh jag älskar dagen! :D

Somnade vid 3, vaknade vid 09.00 bussen gick 09.40.
Bara kasta sig upp, slänga på sig kläderna, borsta tänderna, slänga på sminket,
fånga hunden, hämta sakerna och sticka till bussen. Hann inte med frukosten.
Men Amanda hade en tia så jag köpte en risifrutti i norrtälje (A).

Vi hoppade av vid danderyd och åkte tunnelbana till tekniska, och vidare till plattan :P
sen vart det åka av :) hit och dit och sen va vi mitt i stockholm, då kom det minst 4 st
flak med studenter, alla skrek och hällde ut öl över gatorna, tur att det är regnigt här
nu då :) Men vi gick vidare.
Vi åkte tunnelbana till gamla stan där vi gick till becca om satt hos frisören, hon
blekte av håret och klippte sig :) Får se det snart för hon är på väg hit nu! :D
Har inge bilder från dagen ännu men det kommer i ett annat inlägg!
Nu ska jag ner och platta håret :)

Pusspåer♥



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, du får ringa mig nästa gång du är i sthlm! Så kan jag komma till plattan ;)

2009-06-11 @ 01:11:14
URL: http://right.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0