SOL!

YES! DET ÄR SOOOL!!! :D

Nästan iaf :O Bättre än inget alls! :D
Igår fick jag sommarlov! Men jag var för sjuk för att gå på den,
och för sjuk för att hänga med Becca och Amanda till hallsta för
att fira :P Så dom åkte utan mig, Hoppas att ni har haft kul!
Men jag slappade, bakade kardemummakaka med fanny och
gosade med hunden :)

Idag så har jag bara hunnit med frukost ännu. Men jaa... Becca
ska komma vid typ halv 5 tror jag. Fanny och jag ska ta moppen till
affären och tanka, samtidigt köpa glass :D
Ronja ska nog hämta Akilles idag :( Vill inte... Men han kommer
tillbaka snart hoppas jag!

Jag har inte vart i stallet på jäääääätte länge. Saknar korvarna!♥

Puss♥




Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vackert öga =D<33

2009-06-12 @ 21:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0