Regn, sol, regn.

Jag tror mitt självförtroende har blivit bättre, jag känner mig starkare. Mycket
smink har jag haft bara för att jag har vart så osäker på mig själv... Jag kunde
inte gå i byn utan smink... Det är folk som klagar på att jag är ful
utan smink, men ni ska bara hålla käften, jag är mer naturlig än er som använder
lager med spackel i ansiktet. Men det finns ju folk till allt, vissa klagar
på att jag sminkar mig för mkt när jag väl använder smink, men jag tar inte flera
lager, utan jag döljer mycket mer noga än vad ni kan göra, jag använder mindre smink.

Suckers!



Är sams med Erica nu med :) det känns skönt<3




2008, en erica och en johanna.





Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0