Hello you.

TJAFAN!


Har bråkat med mamma på morgonen för jag vill ha med min data till pappa...
Men det får jag ju tydligen inte, men jag har ju fått den av henne och jag har ju
flyttat till pappa så varför inte? Jag ångar varje sekund att jag lämnade tillbaka Jaffa,
och hemma hos pappa har jag typ inge bilder eller minnen, dom är
på min data. Jag vill inte släpa med massa cd-skivor som är brända med massa
bilder och sådär. Bättre att ta med datan.
Och så är det massa andra anledningar vf jag vill ta med den..


Jag tycker att det är riktigt tråkigt väder nu. Det ju regnat i ca 3 dagar nu?

Det får räcka för nu :) Nån bild kommer sen så att det ser finare ut här (a)


Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, stackare.

Kraaaam.

2009-06-14 @ 18:53:32
URL: http://jensa.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0