Äntligen!... eller?

Äntligen eller åhnej att jag skriver igen? (A)

Förra veckan åkte jag till doktorn och fixade korsett. It hurts! Jag hatar det!
Och när jag fick korsetten så fattar jag nu hur jääävla mycket smalare jag är
än vad jag trodde förut :/ Det gör mig inte på bättre humör, men men...
Vad gör man inte istället för en operation som det annars skulle ha blivit
om jag inte skulle haft den här mojengen. Jag tror jag kommer dö i den här asså...




Men som tur var har man en riktig vän här som muntrar upp en. Länk kommer
i slutet :) Och lutet lär bli ganska snart för jag orkar inte skriva så mycket mer :)
Jag har inte ridit nu på ett tag för det har vart bråk, polis, tjaffs och emodagar...
Ska se om inte Amanda och jag kan få en riktigt härlig dag i stockholm i morgon
med hunden :). Sen i helgen eller på torsdag ska vi se om det inte blir lite partaj
med vänner :)

Ha det bra, och jag ska vara skillad och LÄNKA till video(A)

Pusspåer♥


Ignorera mig :o!

http://www.youtube.com/watch?v=f2rt7_Y_jOs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0