Rubrik

Har ingen fantasi till rubrik över huvudtaget :o aja.
Idag har vart riktigt kul! Erica och jag gick upp och fixade
oss och sen tog vi halv 2 bussen till Älmsta, men Erica
satt kvar på bussen för att åka hem, men jag mötte upp
Sanna med hennes söta hund Gizmo, och jag hade med mig Kira.
Dem va riktigt söta tsm och lekte mitt utanför Ica. Men vi drog
till Parken och lät dom leka där i skuggan och sen fick dom bada
lite i kanalen. Första gången för Kira, och hon simmade
som en galning. Sen så hängde Sanna med mig hem
och vi badade halvt men Kira fick vara uppe i huset, Gizmo
fick simma mycket (: .
Men nu har dom åkt hem och jag ska snart äta.
ÄNTLIGEN. Har bara ätit 2 mackor idag? Tror
det... Inte bra för min lilla mage.





Gårdagen är inte värd att nämnas,
det enda var att Erica och jag hade kul...




Puss♥

Kommentarer
Postat av: CC

Bra att ni hade kul i alla fall <3

2009-08-07 @ 22:49:10
Postat av: Erica

heh jaa. det hade vi (:



meeeen duuu får faan komma hem nue :'( fast du har inte äns vart borta i en dag.. men jag saknar dig.. :'(



Älskardiiig <3333333

2009-08-09 @ 00:39:05
URL: http://elundell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0