Ny hund!

Hej!
Inatt kommer våran nya hund, en Amstafftik som heter Kira och är endast 12 veckor!
Jag som älskar Amstaffer, och den är ju Brindle precis som Akilles♥

Igår var jag med Jessica, Amanda, Becca, Albin, Markus och Emelie. Det blev
faktiskt ganska lyckat! :D Vi gick där ett bra tag och lyssnade på musik, flummade
runt och hade riktigt kul! Och till sist mitt i natten så var det bara jag och Jessica
kvar :P och vi skulle åka moppe hem, men den stog inte kvar, den hade
blivit snodd... :( Och hjälmarna var sönder... Men vi ringde min bror så skjutsade
han oss hem :) Och idag så hittade en kompis min moppe slängd i ett dike
helt sönder... Men den gick att rulla... Så mamma hämtade den och körde hem den.



Gårdagens bästa: " Jag ser ut som en påse skridskor" "Den där tjejen ser ut som en grillvante"
"Vad skulle du ta? En påse skridskor eller en grillvante?" HAHA bäst!


Bild på Kira:





Pusshej♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Såå sööt (a) Än en gång, lycka till! =D <33

2009-08-01 @ 23:10:24
URL: http://nemoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0